معرفی محصولات

بادگیر و شلوار خزدار

بادگیر و شلوار خزدار

بادگیر و شلوار خزدار

خرید انواع بادگیر خزدار و شلوار خزدار زیر قیمت بازار و ارزانتر از همه جا از تولید کننده مناسب استفاده در محل کار و... با دوخت تمیز و جنس با داوام و با کیفیت از فروشگاه ایمن مکس فروشنده انواع بادگیر شو شلوار خزدار و کاپشن های کار زمستانی به قیمت تولیدی و عمده 

بادگیر خزدار

 بادگیر خزدار یک نوع کاپشن مقاوم در برابر باد و هوای سرد است که معمولاً برای حفظ گرمای بدن در شرایط بادی و سرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از کاپشن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی می باشند تا از ورود باد به داخل و از دست دادن گرما جلوگیری کنند. ویژگی‌های یک کاپشن بادگیر خزدار عبارتند از:

  1. جنس خارجی مقاوم در برابر باد: کاپشن‌های بادگیر از جنس‌های مقاوم در برابر باد و آب مثل نایلون یا پلی‌استر ساخته می‌شوند تا از نفوذ باد جلوگیری کنند.

  2. همراه با بادگیر: بسیاری از کاپشن‌های بادگیر دارای بادگیر (کفی) هستند که به شما امکان تنظیم تنش و گرمای دلخواه را می‌دهند.

  3. مقاوم در برابر آب: برخی از کاپشن‌های بادگیر دارای پوشش‌های ضدآب هستند تا در برابر باران و برف مقاوم باشند.

  4. قابلیت تنظیم و تغییر اندازه: بعضی کاپشن‌ها دارای کمربندها و بندهای قابل تنظیم هستند تا به شما اجازه دهند که اندازه کاپشن را تنظیم کنید.

  5. کلاه: بسیاری از کاپشن‌های بادگیر دارای کلاه هستند که به شما امکان محافظت از سر و گردن در برابر باد و باران را می‌دهند.

  6. جیب‌ها: کاپشن‌ها عموماً دارای جیب‌های متعددی هستند که به شما امکان حمل و نگهداری اشیاء کوچک را می‌دهند.

  7. سبک و وزن: این کاپشن‌ها به طور کلی سبک و وزن کمی دارند که حمل و نقل آسان‌تری را فراهم می‌کند.

  8. طراحی مدرن: بسیاری از کاپشن‌های بادگیر طراحی مدرنی دارند که به شما امکان استفاده از آنها در مواقع روزمره و فعالیت‌های خارجی را می‌دهد.

  9. جلوگیری از نشتی باد: دیکشن‌ها و مهره‌های جلویی در کاپشن‌ها به شما کمک می‌کنند تا از نفوذ باد به داخل کاپشن جلوگیری کنید.

  10. وجود خز: وجود خز داخل بادگیر باعث گرمتر شدن آن میشود

موارد مصرف بادگیر خزدار

  1.  محل کار :موارد استفاده در محل کار مثل : رستوران ها ، پیک های موتوری ، شرکت ها ، کارگر های ساختمانی صنعتی و.... میباشد
  2. پیاده‌روی در باران و باد: شما می‌توانید کاپشن بادگیر خزدار را برای پیاده‌روی در طبیعت، ورزش‌های خارجی یا تنها برای سفرهای روزمره در شرایط بارانی و بادی استفاده کنید. این کاپشن به شما اجازه می‌دهد تا بدنتان را از باران و باد محافظت کنید.

  3. کوهنوردی و کمپینگ: اگر شما به کوهنوردی یا کمپینگ علاقه دارید، کاپشن بادگیر خزدار می‌تواند یک قطعه اساسی در تجهیزات شما باشد. زمانی که در معرض شرایط آب و هوایی نامساعد مثل باران و باد هستید، این کاپشن به شما کمک می‌کند تا خشک و گرم بمانید.

  4. دوچرخه‌سواری: برای دوچرخه‌سواری در هوای بادی یا بارانی، کاپشن بادگیر خزدار می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. این کاپشن‌ها معمولاً بسیار سبک و جا‌پذیر هستند و به شما امکان حفاظت از لباس‌های زیری در برابر باران و باد را می‌دهند.

  5. ورزش‌های هوازی در فضای باز : اگر به ورزش‌های خارجی مانند دویدن، پیاده‌روی، ژیمناستیک در فضای باز و غیره علاقه دارید، کاپشن بادگیر خزدار می‌تواند به شما کمک کند تا در شرایط آب و هوایی نامساعد فعالیت کنید.

اگر در محیط‌هایی با آب و هوای نامساعد مشغول کار هستید یا به فعالیت‌هایی در فضای باز علاقه دارید، کاپشن بادگیر خزدار می‌تواند یک لباس مهم برای محافظت شما باشد. این کاپشن‌ها علاوه بر محافظت از شما در برابر عوامل آب و هوایی نامساعد، معمولاً سبک و قابل حمل هستند که استفاده از آنها راحتی بالایی را به شما می‌دهد.

شلوار خزدار

شلوار خزدار یک شلوار گرم برای محافظت از پاهای شما در برابر سرما, باران و باد استفاده می‌شود. این نوع شلوار معمولاً از جنس‌های ضدآب و مقاوم در برابر باد ساخته می‌شود و به افراد امکان می‌دهد که در شرایط بارانی یا بادی خشک و گرم بمانند. 

ویژگی‌های یک شلوار خزدار عبارتند از:

  1. جنس ضدآب: شلوارهای خزدار معمولاً از جنس‌های مقاوم در برابر آب مثل پلی‌استر ضدآب، نایلون، یا PVC ساخته می‌شوند تا از نفوذ آب جلوگیری کنند.

  2. قدرت مقاومت در برابر باد: این لباس‌ها باید مقاوم در برابر باد هم باشند تا از حفظ گرما در برابر وزش باد کمک کنند.

  3. بادپنجه یا زیپ در پاها: برخی از شلوارهای خزدار دارای بادپنجه‌ها یا زیپ در پایین پاها هستند تا به راحتی بتوانید شلوار را پوشیده یا برداشته و بیرونی را بپوشید.

  4. مناسب برای فعالیت‌های خارجی: شلوارهای خزدار مناسب برای فعالیت‌هایی مثل پیاده‌روی در باران، کوهنوردی در شرایط بارانی، دوچرخه‌سواری در هوای بادی و بارانی، و ورزش‌های خارجی در شرایط بد آب و هوا هستند.

  5. کمربند یا بندهای قابل تنظیم: برخی از شلوارهای خزدار دارای کمربندهای قابل تنظیم هستند که به شما امکان تنظیم اندازه را می‌دهند.

  6. جیب‌ها: برخی از شلوارهای خزدار دارای جیب‌هایی هستند که به شما امکان حمل اشیاء کوچک را می‌دهند.

  7. سبک و وزن: این شلوارها به طور کلی سبک و وزن کمی دارند که حمل و نقل آسان‌تری را فراهم می‌کند.

  8. طراحی مدرن: بسیاری از شلوارهای خزدار دارای طراحی مدرنی هستند که به شما امکان استفاده از آنها در مواقع روزمره و فعالیت‌های خارجی را می‌دهد.

شلوارهای خزدار به عنوان یک پوشاک مهم در مجموعه لباس‌های افرادی که در مناطقی با آب و هوای نامناسب زندگی می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لباس‌ها به عنوان تکمیل‌کننده‌ای برای کاپشن‌های بادگیر نیز است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *